Regulamin Sklepu Internetowego, zwany dalej „Regulaminem”, określa warunki dokonywania zakupów za pośrednictwem Internetu na stronie internetowej www.muszkadrewniana.pl.
Sklep internetowy www.muszkadrewniana.pl, zwany dalej „Sklepem” lub „Sklepem Internetowym”, prowadzony jest przez Krzysztofa Jurkiewicza – przedsiębiorcę prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Omea Krzysztof Jurkiewicz, z siedzibą w Kielcach przy ul. Jaworskiego 2E, 25-430 Kielce, wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Technologii, pod numerem NIP 6572439533 oraz REGON 260707212, zwanego dalej „Sprzedającym” o numerze konta bankowego:
Bank: ING Bank Śląski S.A.
Rachunek: 82 1050 1416 1000 0092 5568 7502
Dla transakcji międzynarodowych:
IBAN: PL 82 1050 1416 1000 0092 5568 7502
Kod BIC (Swift): INGBPLPW
Kontakt ze sklepem możliwy jest przez adres e-mail sklep@muszkadrewniana.pl oraz infolinię 505 397 196.
Przedstawione w Sklepie zdjęcia i opisy towarów nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do składania ofert.
Kupującym (Klientem) może być każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, zarejestrowana w Sklepie Internetowym. Kupujący może dokonać zakupu w Sklepie Internetowym również bez konieczności rejestracji w Sklepie Internetowym.
Każdy Klient dokonujący zakupu w Sklepie Internetowym zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem.
Zamówienia
§ 2
Przedmiotem sprzedaży w Sklepie Internetowym są produkty prezentowane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
Sprzedający ma obowiązek dostarczenia Klientowi rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 556[1] – 556[3] ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
Za pośrednictwem Sklepu Klient ma możliwość dokonania zamówienia towarów dostępnych w Sklepie.
Warunkami koniecznymi do dokonania zakupu w Sklepie są: dostęp do komputera, przeglądarki internetowej i Internetu, wybór nabywanego produktu oraz, zgodnie z wyborem dokonanym przez Klienta:
złożenie zamówienia za pośrednictwem formularza zamówienia bez dokonywania rejestracji w Sklepie oraz podanie danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży (imię, nazwisko, adres do doręczenia produktu, nr telefonu do kontaktu przez kuriera, adres email),
rejestracja w Sklepie za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie Sklepu w celu stworzenia Konta Klienta, zwanego dalej Kontem, zabezpieczonego loginem oraz hasłem i zalogowanie się do Konta oraz złożenie zamówienia za pośrednictwem formularza zamówienia,
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone po godzinie 13:00, w soboty, niedziele oraz święta będą realizowanie następnego dnia roboczego.
Doręczenie przez Sprzedającego Kupującemu (po złożeniu przez niego Zamówienia w Sklepie) potwierdzenia zamówienia (potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji) jest równoznaczne z zawarciem Umowy Sprzedaży.
§ 3
W celu dokonania zakupu Klient powinien:
a) wejść na stronę internetową Sklepu;
b) zapoznać się z treścią oferty danego produktu;
c) dokonać wyboru zamawianych towarów;
d) dodać wybraną ilość produktów do koszyka, w przypadku ich dostępności;
e) zatwierdzić zamówienie przez naciśnięcie odpowiedniego przycisku;
f) wybrać sposób dostawy produktu;
g) wybrać sposób płatności;
h) podać dane do wysyłki produktu;
i) zapoznać się z podsumowaniem zamówienia oraz z Regulaminem, Polityką Prywatności i prawami związanymi z ochroną danych osobowych Klienta oraz złożyć oświadczenia o akceptacji zamówienia, Regulaminu, jeżeli Klient je akceptuje oraz oświadczenie o zapoznaniu się z prawami związanymi z ochroną danych osobowych Klienta po zapoznaniu się z ww. prawami;
j) złożyć zamówienie przy użyciu przycisku (hiperłącza) „Kupuję i płacę”.
Zamówienia są realizowane tylko na terytorium Polski oraz innych krajów Unii Europejskiej.
Sprzedający nie jest zobowiązany do sprawdzania prawdziwości danych podanych przez Klienta przy rejestracji, w szczególności adresu do wysyłki. Zamówienia Klientów, którzy w trakcie rejestracji nie podali wszystkich wymaganych danych nie będą realizowane.
Po otrzymaniu zamówienia Sprzedający potwierdzi jego otrzymanie za pośrednictwem wiadomości elektronicznej, która zostanie wysłana na adres e-mail Klienta.
W przypadku braku części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o takim fakcie i podejmuje decyzję o dalszym sposobie realizacji zamówienia.
Dostawa
§ 4
Sprzedający przystępuje do wysyłki towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych niezwłocznie po wysłaniu potwierdzenia zamówienia (potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji), oraz po wyborze przez Kupującego sposobu zapłaty.
Jeżeli zamawiany towar nie jest dostępny w magazynie Sklepu, Sprzedający nie wysyła potwierdzenia zamówienia (potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji) i nie dochodzi do zawarcia umowy. W takim przypadku Sklep przedstawia Klientowi informację w jakim terminie towar będzie dostępny wraz z indywidualną propozycją realizacji zamówienia, a Klient ma pełną swobodę i może zaakceptować ofertę albo może jej nie przyjąć.
Towar jest dostarczany Kupującemu przez Sprzedającego za pośrednictwem firmy kurierskiej wybranej przez Sprzedającego.
Koszty dostawy ponosi Kupujący, zgodnie z obowiązującym cennikiem dostawy dostępnym w zakładce Dostawa.
§ 5
Dostawa nie dojdzie do skutku, jeżeli:
a) Klient podał nieprawdziwe lub fałszywe dane przy rejestracji lub przy zamówieniu;
b) nie można skontaktować się z Klientem pod wskazanym przez niego numerem telefonu lub adresem e-mail;
c) Klient złoży zamówienie niespełniające warunków określonych w § 3 ust 1 i 2.
Klient ma obowiązek przy odbiorze upewnić się, że produkt został dostarczony w całości i bez uszkodzeń. Jeżeli uzna, że produkt nie jest kompletny lub jest uszkodzony powinien nie przyjąć towaru i wypełnić przy kurierze specjalny protokół reklamacyjny.
Ceny i formy płatności
§ 6
Wszystkie ceny w Sklepie internetowym podane są w złotych polskich i są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT. Ceny nie zawierają kosztów dostawy, które są uwidocznione jako odrębna pozycja w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji. Koszty dostawy są również wyszczególnione w zakładce Dostawa.
Podane ceny są wiążące w chwili składania zamówienia przez Klienta.
§ 7
Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny w momencie odbioru towaru u kuriera, Klient może również dokonać przedpłaty na konto bankowe Sklepu.
Wszystkie formy płatności wyszczególnione są w zakładce Płatność.
Klient może zapłacić za zamówione towary poprzez zewnętrzne systemy płatności internetowych:
BLIK – obsługiwany przez Polski Standard Płatności sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
Karta płatnicza – obsługiwany przez ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
Portfel elektroniczny – obsługiwane przez ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
Płatność odroczona – obsługiwana przez ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
imoje – obsługiwany przez ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
Przelewy24 – obsługiwany przez PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu.
Odstąpienie od umowy
§ 8
Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta, w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.), ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych w ust. 5 i 7 poniżej, w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia objęcia towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – Klient będący osobą fizyczną zawierającą Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu:
listownie na adres: Omea Krzysztof Jurkiewicz, ul. Jaworskiego 2E, 25-430 Kielce.
lub e-mailowo na adres: sklep@muszkadrewniana.pl.
W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedającego).
Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Klient zobowiązany jest zwrócić towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (w szczególności koszty przesyłki), chyba że Sprzedający wyraźnie zgodził się je ponieść lub nie poinformował Klienta o obowiązku ich poniesienia.
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru.
Gwarancja i reklamacje
§ 9
Każdemu Klientowi, który zawarł umowę sprzedaży, w tym Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, przysługuje prawo do reklamacji w przypadku niezgodności towaru z umową.
Reklamacje należy składać wyłącznie drogą mailową na adres: sklep@muszkadrewniana.pl, a reklamowany towar należy przesłać na adres siedziby Sprzedającego: Omea Krzysztof Jurkiewicz, ul. Jaworskiego 2E, 25-430 Kielce.
Po przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego, Klient otrzyma wiadomość e-mail zawierającą dalsze instrukcje dotyczące procedury reklamacyjnej. Wysyłka towaru bez uprzedniego zgłoszenia reklamacji e-mailowo może spowodować opóźnienia w jej rozpatrzeniu.
Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego. Zaleca się czytelne oznaczenie przesyłki reklamacyjnej. Brak oznaczenia może uniemożliwić identyfikację przesyłki i znacząco opóźnić rozpatrzenie reklamacji.
Odbiór reklamowanego produktu następuje wyłącznie w miejscu i formie, w jakiej został on dostarczony do Sprzedającego.
Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia ich zgłoszenia.
Większość produktów oferowanych przez Sprzedającego objęta jest gwarancją producenta, importera lub Sprzedawcy. Warunki gwarancji określa karta gwarancyjna dołączona do produktu (jeśli występuje).
Powyższe postanowienia dotyczące gwarancji i reklamacji nie wyłączają, nie ograniczają ani nie zawieszają uprawnień Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz przepisów Kodeksu cywilnego o rękojmi.
Przetwarzanie danych osobowych
§ 10
Dane osobowe podawane przez Klienta w trakcie rejestracji lub dokonywania zakupu bez rejestracji w Sklepie są przetwarzane w celu realizacji zamówienia i wyłącznie w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Podanie danych osobowych podczas rejestracji lub składania zamówienia jest dobrowolne, choć konieczne do realizacji umowy sprzedaży, zawieranej przez Klienta ze Sprzedającym.
Dane osobowe mogą być przekazywane w celu realizacji zamówienia firmom kurierskim oraz innym podmiotom, którym Sprzedający powierzył czynności związane z wykonaniem umowy.
Sklep zapewnia Klientom wszystkie prawa i dostęp do informacji dotyczących przetwarzanych danych osobowych. Szczegółowe informacje o Administratorze danych osobowych oraz prawach dotyczących danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.
Wejście Regulaminu w życie
§ 11
Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 czerwca 2018 r.
Ostatnia aktualizacja: 27 maja 2025 r.
Zacznij pisać, aby zobaczyć produkty, których szukasz.