Jak anulować zamówienie?

Procedura:

  • Prosimy o przesłani wiadomości o anulowaniu zamówienia podając jego numer na adres e-mail sklep@muszkadrewniana.pl
  • Użytkownicy posiadający konto mogą anulować zamówienie w sekcji Zamówienia i wybierając opcję ANULUJ.

Zwrot należności:

  • Po dokonanej płatności, należność zostanie zwrócona zgodnie z wybraną formą płatności przy składanym zamówieniu.

Ważne:

  • Prosimy pamiętać, że anulowanie zamówienia możliwe jest na wczesnym etapie realizacji zamówienia.
  • Po wysłaniu zamówienia anulowanie będzie niemożliwe.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Jak zmodyfikować zamówienie?

Procedura:

  • W przypadku chęci dokonania zmiany w zamówieniu (produkty / dane do wysyłki / dane do faktury), prosimy o przesłanie do nas wiadomości e-mail na adres sklep@muszkadrewniana.pl podając numeru zamówienia oraz informacje o zakresie zmian.

Ważne:

  • Prosimy pamiętać, że modyfikacja zamówienia możliwa jest na wczesnym etapie realizacji zamówienia.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Jak sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić na kilka sposobów:

  • W wiadomości e-mail, która została wysłana na podany adres e-mail podczas skłania zamówienia. Po zmianie statusu przez osobę realizującą Twoje zamówienie, otrzymasz nową wiadomość. Jeśli jej nie widzisz, to prosimy o sprawdzenie folderu „spam”.
  • Na stronie Status zamówienia podając numer zamówienia oraz adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
  • Klienci posiadający Konto mogą sprawdzić jego status po zalogowaniu w zakładce Zamówienia na koncie użytkownika.
  • Wysyłając do nas e-mail na sklep@muszkadrewniana.pl lub kontaktując się z nami telefonicznie 505 397 196 podając numer zamówienia.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Jak skorzystać z kodu rabatowego

Kupon rabatowy można podać w jednym z dwóch poniższych miejsc:

  • Na stronie Koszyka należy podać kod rabatowy w polu „Wpisz kupon rabatowy” i kliknąć na przycisk „Zastosuj kupon”.
  • Na stronie Zamówienia należy kliknąć na link „Kliknij, aby wprowadzić kod”, podać kod rabatowy w polu „Kod rabatowy” i kliknąć na przycisk „Zastosuj kupon”.

Niedziałający kod rabatowy:

  • Prosimy sprawdzić, czy podany kod jest bez „literówek” i „pustych spacji” oraz z zachowaniem tej samej wielkości liter.
  • Prosimy pamiętać, że niektóre kody rabatowe mogą nie działać z powodów, np.:
    • Był to kod jednorazowego użytku i został wykorzystany więcej niż raz;
    • Wygasła jego ważność;
    • Nie łączy się z innymi rabatami / promocjami;
    • Obowiązuje wyłącznie na daną kategorię lub produkty.

W razie problemów / pytań skontaktuj się z nami.

Jak otrzymać fakturę do zamówienia?

Przy składaniu zamówienia:

  • W celu otrzymania faktury na firmę, prosimy przy składaniu zamówienia o uzupełnienie w sekcji „Dane płatności” dodatkowych dwóch pól: „Nazwa firmy” oraz „NIP”. Prosimy upewnić się, że podane dane są prawidłowe.
  • By otrzymać paczkę na inny adres niż dane do faktury, prosimy przy składaniu zamówienia o zaznaczenie pola „Wysłać na inny adres?” i podanie w tym miejscu danych do wysyłki zamówienia.

Po złożeniu zamówienia:

  • Prosimy o szybkie przesłanie wiadomości e-mail na adres sklep@muszkadrewniana.pl podając Numer zamówienia oraz dane do faktury:
    • Nazwę firmy
    • Adres firmy
    • NIP

Otrzymanie faktury:

  • Faktura w formie elektronicznej zostanie wysłania po zakończeniu realizacji zamówienia na podany e-mail w zamówieniu.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Jakie są metody dostawy?

Przesyłki wysyłamy przez:

  • Orlen Paczka
  • Paczkomat InPost
  • Kurier DPD

Więcej informacji w zakładce Dostawa.

Jaki jest koszt dostawy?

SPOSÓB DOSTAWY FORMA PŁATNOŚĆ KOSZT DOSTAWY
Orlen PaczkaOrlen Paczka Przedpłata
(Przelewy24, Blik, Karta płatnicza, Przelew bankowy)
0  zł
(dla zamówień od 150 zł)
Orlen PaczkaOrlen Paczka Przedpłata
(Przelewy24, Blik, Karta płatnicza, Przelew bankowy)
8,99 zł
(dla zamówień do 149,99 zł)
Paczkomaty InpostPaczkomat InPost Przedpłata
(Przelewy24, Blik, Karta płatnicza, Przelew bankowy)
13,99 zł
Kurier DpdKurier DPD Przedpłata
(Przelewy24, Blik, Karta płatnicza, Przelew bankowy)
17,99 zł
Kurier DpdKurier DPD pobranie Pobranie
(Za pobraniem)
21,99 zł

Koszt dostawy zawiera podatek VAT (cena brutto).

Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy uzależniony od formy płatności

  • Wybierając płatność „Za pobraniem” lub szybkie płatności elektroniczne (Przelewy24, Blik, Karta płatnicza) możemy niezwłocznie rozpocząć realizację Twojego zamówienia.
  • Przelew na konto – przy wyborze tej formy płatności prosimy pamiętać, że zamówienie będzie mogło być realizowane po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie (ok. 1-2 dni robocze).

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Jak zmienić adres dostawy?

Procedura:

  • W przypadku chęci dokonania zmiany adresu zamówieniu, prosimy o przesłanie do nas wiadomości e-mail na adres sklep@muszkadrewniana.pl podając numeru zamówienia oraz nowy adres dostawy.

Ważne:

  • Prosimy pamiętać, że zmiana adresu zamówienia możliwa jest na wczesnym etapie realizacji zamówienia.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Czy wysyłacie za granicę?

Obecnie nie wysyłamy na za granicę.

Skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy możliwość wysyłki na wskazany zagraniczny adres i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.

Jakie są metody płatności?

Udostępniamy bezpiecznie i wygodne płatności:

  • Blik (płatności mobilne)
  • Przelewy24 (e-płatności online / internetowe)
  • Karta płatnicza (MasterCard / Visa)
  • Przelew bankowy
  • Za pobraniem

Więcej informacji w zakładce Płatność.

Czy mogę zapłacić przelewem online?

Tak, możesz zapłacić przelew online (internetowym) przez Przelewy24.

Więcej informacji w zakładce Płatność.

Czy mogę zapłacić przez Blik?

Tak, możesz zapłacić przez płatność Blik – płatność mobilna dokonywana błyskawicznie przez system Przelewy24.

Więcej informacji w zakładce Płatność.

Czy mogę zapłacić kartą płatniczą?

Tak, możesz zapłacić kartą płatniczą (MasterCard / Visa) – płatność dokonywana błyskawicznie przez system Przelewy24.

Więcej informacji w zakładce Płatność.

Czy mogę zapłacić gotówką przy odbiorze?

Tak, możesz zapłacić gotówką (za pobraniem) przy odbiorze przesyłki od kuriera.

Więcej informacji w zakładce Płatność.

Jak zamówić grawer?

Na stronie produktu, w sekcji "Opcje dodatkowe" (pod przyciskiem "Dodaj do koszyka"), znajdziesz dostępne usługi:

  • Grawer muszki (opcja może być niedostępna, przy niektórych produktach)
  • Grawer pudełka (opcja może być niedostępna, przy niektórych produktach)

Wybierz pożądaną opcję i uzupełnij tekst graweru.
Po złożeniu zamówienia, możesz przekazać nam dodatkowe informacje:

  • Dokładne umiejscowienie graweru.
  • Krój czcionki, jeśli potrzebujesz specjalnej.
  • Grafikę, jeśli chciałbyś wygrawerować grafikę/logo.

Więcej informacji w zakładce Grawer.

W przypadku pytań bądź potrzeby graweru na produkcie nie posiadającym "Opcji dodatkowych", skontaktuj się z nami.

Czy grawerujecie muszki?

Tak, grawerujemy muszki, na stronie produktu, w sekcji "Opcje dodatkowe" (pod przyciskiem "Dodaj do koszyka"), znajdziesz dostępne usługi:

  • Grawer muszki (opcja może być niedostępna, przy niektórych produktach)

Wybierz pożądaną opcję i uzupełnij tekst graweru.
Po złożeniu zamówienia, możesz przekazać nam dodatkowe informacje:

  • Dokładne umiejscowienie graweru.
  • Krój czcionki, jeśli potrzebujesz specjalnej.
  • Grafikę, jeśli chciałbyś wygrawerować grafikę/logo.

Więcej informacji w zakładce Grawer.

W przypadku pytań bądź potrzeby graweru na produkcie nie posiadającym "Opcji dodatkowych", skontaktuj się z nami.

Czy grawerujecie pudełka?

Tak, na stronie produktu, w sekcji "Opcje dodatkowe" (pod przyciskiem "Dodaj do koszyka"), znajdziesz dostępne usługi:

  • Grawer pudełka (opcja może być niedostępna, przy niektórych produktach)

Wybierz pożądaną opcję i uzupełnij tekst graweru.
Po złożeniu zamówienia, możesz przekazać nam dodatkowe informacje:

  • Dokładne umiejscowienie graweru.
  • Krój czcionki, jeśli potrzebujesz specjalnej.
  • Grafikę, jeśli chciałbyś wygrawerować grafikę/logo.

Więcej informacji w zakładce Grawer.

W przypadku pytań bądź potrzeby graweru na produkcie nie posiadającym "Opcji dodatkowych", skontaktuj się z nami.

Czy grawerujecie grafiki?

Tak, możemy na produkcie lub pudełku zrobić grawer z grafiką.
Przy zamawianiu graweru muszki lub pudełka domyślnie dostępna jest opcja wpisania tekstu.
Po złożeniu zamówienia, możesz przekazać nam dodatkowe informacje:

  • Dokładne umiejscowienie graweru.
  • Krój czcionki, jeśli potrzebujesz specjalnej.
  • Grafikę, jeśli chciałbyś wygrawerować grafikę/logo.

Możesz także skonsultować grawer grafiki przez zakupem, w tym celu prosilibyśmy o kontakt.

Więcej informacji znajdziesz także w zakładce Grawer.

Czy grawerujecie większe ilości?

Tak, grawerujemy produkty na indywidualne zamówienie także w większej ilości.

  • Przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.
  • Na stronie dla firm znajdziesz formularz zapytania ofertowego, możesz się także uprzednio z nami skontaktować.
  • Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT, możemy uprzednio wystawić dokument proformę (fakturę zaliczkową).

Dodatkowe informacje nt. usługi personalizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Grawer.

Czy oferujecie indywidualne rabaty?

W przypadku większych zamówień, skontaktuj się z nami, a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.

  • Więcej informacji w zakładce Dla firm.
  • Więcej informacji w zakładce Grawer.
Czy realizujecie zamówienia hurtowe?

Tak, realizujemy zamówienia hurtowe:

  • Na stronie dla firm znajdziesz formularz zapytania ofertowego, możesz się także uprzednio z nami skontaktować.
  • Większe zamówienie może wygenerować dłuższy czas realizacji, o terminie zostaniesz poinformowany w ofercie.
  • Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT.
Czy mogę zamówić grawer z naszym logo?

Tak, możemy na produkcie lub pudełku zrobić grawer z grafiką/logo.
Przy zamawianiu graweru muszki lub pudełka domyślnie dostępna jest opcja wpisania tekstu.
Po złożeniu zamówienia, możesz przekazać nam dodatkowe informacje:

  • Dokładne umiejscowienie graweru.
  • Krój czcionki, jeśli potrzebujesz specjalnej.
  • Grafikę, jeśli chciałbyś wygrawerować grafikę/logo.

Możesz także skonsultować grawer grafiki/logo przez zakupem, w tym celu prosilibyśmy o kontakt.

Dodatkowe informacje znajdziesz także w zakładce Grawer.

Czy wystawiacie dokument proformę?

Tak, możemy wystawić dokument proformę/fakturę zaliczkową do zamówień indywidualnych/firmowych.

W przypadku pytań skontaktuj się z nami.

Czy wystawiacie fakturę VAT?

Tak, wystawiamy fakturę VAT.

Przy składaniu zamówienia:

  • W celu otrzymania faktury na firmę, prosimy przy składaniu zamówienia o uzupełnienie w sekcji „Dane płatności” dodatkowych dwóch pól: „Nazwa firmy” oraz „NIP”. Prosimy upewnić się, że podane dane są prawidłowe.
  • By otrzymać paczkę na inny adres niż dane do faktury, prosimy przy składaniu zamówienia o zaznaczenie pola „Wysłać na inny adres?” i podanie w tym miejscu danych do wysyłki zamówienia.

Po złożeniu zamówienia:

  • Prosimy o szybkie przesłanie wiadomości e-mail na adres sklep@muszkadrewniana.pl podając Numer zamówienia oraz dane do faktury:
    • Nazwę firmy
    • Adres firmy
    • NIP

Otrzymanie faktury:

  • Faktura w formie elektronicznej zostanie wysłania po zakończeniu realizacji zamówienia na podany e-mail w zamówieniu (plik PDF).

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Jak dokonać zwrotu?

Procedura zwrotu:

  1. Zwrot należy złożyć poprzez przesłanie wypełnionego formularza zwrotu pocztą elektroniczną na adres sklep@muszkadrewniana.pl lub pocztą polską na adres sklepu.
  2. Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nie naruszonym na adres sklepu.

Adres sklepu (do zwrotu):

  • Omea Krzysztof Jurkiewicz, ul. Jaworskiego 2E, 25-430 Kielce.

Informacje dodatkowe:

  • Możliwość zwrotu przysługuje 14 dni od momentu odebrania zamówienia.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Gdzie znajdę formularz zwrotu?

Kliknij w poniższy link, aby pobrać formularz zwrotu:

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Na jaki adres należy wysłać produkt?

Adres sklepu (do zwrotu):

  • Omea Krzysztof Jurkiewicz, ul. Jaworskiego 2E, 25-430 Kielce.

Dodatkowe informacje:

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Ile czasu mam na zwrot?

Zwrotu należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni liczonym od momentu otrzymania produktów.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Po jakim czasie zwracane są środki?

Środki zwracane są w terminie 14 dni od pozytywnego rozpatrzenia zwrotu.

Należność zwracana jest na rachunek bankowy podany w formularzu zwrotu.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Jak dokonać reklamacji?

Procedura reklamacji:

  1. Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać na adres sklepu wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub, jeśli wada nie wymaga wysyłki towaru, przesłanie zdjęcia wady wraz z jej opisem pocztą elektroniczną na adres e-mail sklep@muszkadrewniana.pl
  2. Przy wysyłce reklamowy towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nie naruszonym na adres sklepu.

Adres sklepu (do reklamacji):

  • Omea Krzysztof Jurkiewicz, ul. Jaworskiego 2E, 25-430 Kielce.

Informacje dodatkowe:

  • Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Gdzie znajdę formularz reklamacji?

Kliknij w poniższy link, aby pobrać formularz reklamacji:

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Na jaki adres należy wysłać produkty?

Adres sklepu (do reklamacji):

  • Omea Krzysztof Jurkiewicz, ul. Jaworskiego 2E, 25-430 Kielce.

Dodatkowe informacje:

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Ile czasu rozpatrywana jest reklamacja?

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dostarczenia zgłoszenia (z dołączonym formularzem reklamacji) na adres:

  • E-mail sklep@muszkadrewniana.pl
  • Siedziby sklepu Omea Krzysztof Jurkiewicz, ul. Jaworskiego 2E, 25-430 Kielce.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Po jakim czasie zwracane są środki?

Środki zwracane są w terminie 14 dni od pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

Należność zwracana jest na rachunek bankowy podany w formularzu reklamacji.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Jak założyć konto?

By utworzyć konto:

  • Wejdź na stronę Moje konto, kliknij w link „Utwórz konto” i w polu „Adres email” wpisz swój adres e-mail. Wygenerowane hasło zostanie wysłane na Twój adres e-mail. Będziesz mógł je zmienić po pierwszym zalogowaniu się na swoje konto.

Informacje dodatkowe:

  • Możesz także wykorzystać swoje konto na Facebook lub konto Google, by za ich pomocą utworzyć konto na Muszka Drewniana.
  • By szybciej przejść do strony „Moje konto”, możesz kliknąć na ikonkę znajdującą się w prawym górnym rogu

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Jak się zalogować?

By się zalogować:

  • Wejdź na stronę Moje konto i wpisz swój „Adres email” oraz „Hasło”.

Informacje dodatkowe:

  • Możesz zapamiętać swoje logowanie poprzez zaznaczenie pola „Zapamiętaj” podczas logowania.
  • By szybciej przejść do strony „Moje konto”, możesz kliknąć na ikonkę znajdującą się w prawym górnym rogu

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Jak odzyskać hasło?

By odzyskać hasło:

  • Wejdź na stronę Odzyskiwanie hasła, wpisz swój „Adres email” i kliknij na przycisk „Zresetuj hasło”. Postępuj zgodnie z instrukcjami wysłanymi na Twoją pocztę e-mail.

Informacje dodatkowe:

  • Hasło możesz zmienić po zalogowaniu się na konto w: Moje konto > Szczegóły konta w sekcji Zmiana hasła.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Jak zmienić adres?

By zmienić adres:

Informacje dodatkowe:

  • Po zalogowaniu na konto w sekcji: Moje konto > Adres będziesz mógł ustawić: adres rozliczeniowy (dane do faktury) oraz inny adres do wysyłki.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Co daje konto użytkownika?

Konto użytkownika pozwala na:

  • Dostęp do historii zamówień;
  • Dostęp do śledzenia statusu zamówienia z poziomu konta;
  • Możliwość anulowania zamówienia z poziomu konta;
  • Zapamiętany adresy dostawy – brak konieczności jego uzupełniania;
  • Zapamiętany adres rozliczeniowy (dane do faktury).

W razie pytań skontaktuj się z nami.